Our Customer Experience Operators maintain seamless interactions between customers, restaurants, and delivery partners. They assist customers from order placement to delivery completion, coordinating with restaurant partners for accurate and timely orders and with delivery partners to ensure prompt service. Customer Experience Operators are proactive, problem-solving, and ensure excellence across all touchpoints.
The base salary is ₩2,500,000 per month, following a 3-month probation, operators are eligible to earn order incentives ( avg ₩600,000 + per month). Full employment transition after 2 years.
고객경험 매니저는 고객, 파트너 매장, 배달 파트너 간의 원활한 소통을 유지하고, 주문부터 배달 완료까지 모든 과정을 지원하는 역할을 담당합니다. 고객의 주문 처리 및 문제 해결을 돕고, 파트너 매장과 협력하여 정확하고 신속한 주문을 지원하며, 배달 파트너와 협력하여 원활한 배달 서비스를 제공합니다. 문제 해결 능력이 뛰어나고, 고객과의 모든 접점에서 우수한 고객 경험을 제공할 수 있는 분을 찾고 있습니다.
채용 후 1년간 기본 월급은 세전 250만원이며, 3개월 수습 기간 이후 인센티브를 통해 개인역량에 따라 매월 평균 60만 원 이상의 추가 수입을 기대할 수 있습니다. 2년 이상 근무 시 정규직 전환 기회가 주어집니다.
셔틀과 함께 성장할 열정적인 분들의 많은 지원 바랍니다.
About Shuttle
Shuttle is Korea’s premier food delivery platform catering to international residents and travelers. We’re passionate about connecting people to the food they love, offering diverse global cuisines and seamless service entirely in English. With a commitment to innovation, customer satisfaction, and a culture that values collaboration and growth, Shuttle is more than just a delivery service—it’s a community.
As a team, we embrace diversity and creativity, empowering every member to make a meaningful impact. Whether it’s providing exceptional service or building new solutions, we’re driven by a shared goal: to make life more convenient and enjoyable for our customers.
Join us at Shuttle and be part of an exciting journey as we continue to grow and redefine food delivery in Korea!